هنرستان فنی و حرفه ای کمال دانش

info@kamaledanesh.ir

0098-21-77208610

شما اینجا هستید: خانه » معرفی کتاب » شغل دوم درآمد اول »
۱۳۹۸ دوشنبه ۱۴ بهمن

در کتاب شغل دوم درآمد اول، تالیف محمود بهبهانی و علی حاجی محمدی حسین آبادی، با کسب و کارهای آنلاین متفاوت با کارهای دیگر آشنا خواهید شد. همچنین اشاره ای به برترین کسب و کارهای اینترنتی، مخاطبان و مشتریان خواهد شد.

به احتمال زیاد برای شما هم پیش آمده که تصمیم بگیرید یک فروشگاه اینترنتی را راه اندازی و از آن کسب درآمد کنید. ولی با موانعی که در سر راه تان بوده این امکان برای تان وجود نداشته است. ولی آیا امروز این مشکلات قابل حل نیستند؟!
چرا ما نتوانیم یک کسب و کار اینترنتی داشته باشیم؟

معرفی کتاب قبولی در کنکور

دیجی کالا، آپارات، نت برگ، تخفیفان، علی بابا، شیپور، بیپ تونز و خیلی از نام های دیگری که حتما یک بار به گوشتون خورده، یک روزی که زیاد هم دور نبوده، یک استارتاپ بودند و الان جز غول های بزرگ کسب و کار اینترنتی ایران هستند.

قابل توجه هنرجویان هنرستان رشته کامپیوتر و هنرجویان هنرستان رشته حسابداری با معرفی کتاب (شغل دوم درآمد اول) با شما هستیم.

شاید برادران محمدی، برادران شکوری مقدم، پسرعموهای صادقیان، نازنین دانشور، مجید حسینی نژاد و خیلی از بنیانگذاران و مدیران این کسب و کارهای اینترنتی خیلی زودتر و به موقع، به اهداف بزرگ فکر کردند. درست مثل خیلی از بزرگان فناوری دنیا، استیو جابز با اپل، بیل گیتس با مایکروسافت، مارک زاکربرگ با فیس بوک و... کسب و کاری را به موقع شروع کردند که خودشان و دنیا را تکان دادند!

هنوز هم خیلی ها از این تکان ها و این موج استفاده می کنند و حتی داخل این کسب و کارهای بزرگ، کسب و کار خودشان را راه اندازی کردند. مثلا افرادی که از طریق شبکه های اجتماعی پراستفاده و پرمخاطب در ایران، از جمله فیس بوک، اینستاگرام، تلگرام و... برای خودشان کسب و کاری وابسته به این سایت ها و اپ ها دست و پا کردند و فعلا تا زمانی که آن ها هستند، این ها هم درآمدشان را دارند.

اما این تصور که شما الان خودتان را با الان این کسب و کارهای بزرگ دنیا یا ایران یا حتی در شهرتان مقایسه کنید، اصلا تناسب و قیاس درستی نیست!

در راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی، خیلی سختی ها و بن بست ها و مشکلات سر راه وجود دارد و حتی به وجود می آید. از خود ایده در ذهن بگیرید تا اجرای آن، تشکیل تیم خوب و وفادار، بیزنس پلن پروژه، سرمایه اولیه، پیاده سازی و طراحی سایت و اپ و... ، مواردی هستند که باید یکی یکی حل شوند و روی هر کدام آن ها کل تیم وقت بگذارد.

تقریبا از سال 1391 با برگزاری رویدادهای کارآفرینانه استارتاپ ویکند در ایران، کم کم این اکوسیستم در بین مردم جا افتاد و باعث شد کسانی که روزی حتی فرق استارتاپ ویکند را با استارتاپ نمی دانستند، با این کسب و کار نوپای فناورانه و نوآورانه بیشتر آشنا شوند، تا جایی که حتی در سال های اخیر با شکل گیری مراکز شتابدهنده، و وفور استارتاپ ها، این نوع کسب و کارها هم در نمایشگاه های مختلف خودی نشان دهند و ما در نمایشگاه هایی مثل الکامپ، جیتکس، فاینکس و... شاهد حضور و نمایش ده ها استارتاپ و کسب و کار اینترنتی باشیم.

در کتاب شغل دوم درآمد اول شما می آموزید که: کسب و کار اینترنتی بدون دانش فنی راه اندازی کنید، حتی بعنوان شغل دوم. با قوانین جمهوری اسلامی ایران، بازاریابی اینترنتی و اعتماد سازی برای مشتری آشنا می شوید. یاد میگیرید چگونه یک فروشگاه اینترنتی بدون کدنویسی بسازید.

هنرستان کمال دانش در رشته کامپیوتر و رشته حسابداری با بهترین کادر تدریس هر ساله رتبه قابل قبولی در کنکور را دارد.

همچنین در کتاب شغل دوم درآمد اول به مطالب زیر پرداخته می شود:
کسب و کار اینترنتی چیست؟
نحوه راه اندازی کسب و کار اینترنتی
بایدها و نباید های اینترنت ایران
بازاریابی اینترنتی
نحوه اعتماد سازی در کسب و کار اینترنتی
آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس

منبع: کتابراه

           کمال‌گرایی در میان جوانان به شدت افزایش یافته است، اما کارشناسان می‌گویند روش‌هایی برای اجتناب از آن وجود دارد.
           اما چگونه؟​ اندکی دقت در تمام هنرهای ایرانی نشان دهنده این موضوع است که هنر درمانی تنها به چند رشته هنری محدود نمی شود و شاید بسیاری از هنرها امکان درمان بیماری های روحی و روانی را برای بیماران فراهم کنند.
           والدین نباید در تربیت کودک خود نگران حرف مردم باشند. قربانی کردن فرزندتان بخاطر دیگران، شخصیت و آینده کودک شما را تخریب می کند. برای داشتن کودکی مستقل و قدرتمند در آینده باید از همین امروز دست به کار شوید زیرا نحوه برخورد والدین با کودکان ارتباط مستقیمی با تربیت آنان دارد.
           داشتن شجاعت برای هر فردی مهم و حائز اهمیت است و اغلب والدین علاقه مند هستند که کودکی شجاع و جسور داشته باشند، روش های مناسبی برای تربیت کودک شجاع وجود دارد.
           ما آدما خیلی وقتا به این فکر می‌کنیم که چه کاری انجام بدیم تا حال آدم‌های دیگه رو بهتر کنیم و اثرات مثبت کار نیکمون رو توی زندگی خودمون هم احساس کنیم.