هنرستان فنی و حرفه ای کمال دانش

info@kamaledanesh.ir

0098-21-77208610

۱۴۰۲ يکشنبه ۱۷ دي

تقریبا تمام زندگی ما از «خواستن» و «طلب رسیدن» به چیزهای مختلف تشکیل شده است. اما آیا به همه آن ها دست یافته ایم؟ جری هیکس و استر هیکس در کتاب بخواهید تا به شما داده شود رهنمودهای عملی و کاربردی را بیان می کنند که شما را در مسیر درست برای رسیدن به خواسته هایتان قرار می دهند و همچنین به خوبی می آموزید که چطور قانون جذب را در زندگی تان به کار بگیرید. این کتاب پرفروش آمازون یک نقشه راه عالی برای زندگی شماست!

درباره کتاب بخواهید تا به شما داده شود
همه ما در زندگی مان، چیزهایی را می خواهیم که راه درست رسیدن به آن ها را نمی دانیم! خیلی وقت ها اتفاق می افتد که در مسیر خواسته هایمان، آنقدر اشتباه می کنیم و یا عملکردهای ناقصی را به جا می گذاریم که دچار یک فرسودگی درونی می شویم و همین اتفاق راه را برای رسیدن به آرزوهایمان می بندد.

شاید تابه حال نام معنویت عصر نو یا جنبش عصر نو (New age) را شنیده باشید. این نوع معنویت مجموعه ای از رسوم مذهبی را دربرمی گیرد که در دهه هفتاد در غرب رواج پیدا کرد. توضیح دادن دقیق آموزه های این مکتب نیز کار آسانی نیست. اما جری هیکس (Jerry Hicks) و استر هیکس (Esther Hicks) نویسندگان کتاب بخواهید تا به شما داده شود (Ask and it is given) به خوبی و به زبانی ساده و روان بخشی از این آموزه ها را بیان کرده اند.

قابل توجه هنرجویان هنرستان رشته کامپیوتر و هنرجویان هنرستان رشته حسابداری با معرفی کتاب (بخواهید تا به شما داده شود) با شما هستیم.

موضوع کتاب حول محور یک موجود غیر مادی به نام آبراهام یا ابراهیم می گردد که در واقع یاری رسان و کمک کننده ما برای رسیدن به خواسته های درونی مان است. نویسندگان این کتاب عقیده دارند که همه ما در یک جهان مملوء از عشق نفس می کشیم و زندگی می کنیم و برای آنکه به سعادت برسیم و آنچه را در درون خود می خواهیم به دست آوریم، می بایست با خالق این جهان همسو و همراه شویم. این کتاب یک راهنمای عملی برای دستیابی به سعادت، خودسازی و نیل به سلامتی است که یادآوری می کند: تنها شمایید که خالق و نجات دهنده زندگی خودتان هستید و هیچ چیز به اندازه ظرفیت وجودی تان نمی تواند شما را به خواسته هایتان برساند.

با خواندن این اثر بی نظیر و همراه شدن با توصیه ها و آموزه های آبراهام، دوباره با بخش معنوی وجودتان ارتباط برقرار می کنید و به یک آگاهی مهم ورای این جهان مادی دست می یابید. همچنین اگر قصد دارید بفهمید واقعاً چه کسی هستید، چه کسی بوده اید و آینده تان به کدام سمت می رود، قانون جذب را وارد زندگی خود کنید و از تأثیرات شگفت انگیز آن بهره مند شوید.

نکوداشت های کتاب بخواهید تا به شما داده شود
- این کتاب گنجینه ای ارزشمند برای زندگی است و می تواند کل زندگی یک فرد را تغییر دهد! (Neale Donald Walsch)

- این کتاب بی نظیر است و اطمینان داریم که برای شما سودمند خواهند بود. (John Gray, Ph.D)

- آموزه هایی که در این اثر از هیکس وجود دارند، قدرتمندترین و متحول کننده ترین آموزه هایی هستند که در طول زندگی با آن ها برخورد داشته ام و با عمل کردن به آن قطعا زندگی شما دگرگون می شود. (Alan Cohen)

- کتاب بخواهید تا به شما داده شود، نقشه راه ارتقای خود و رسیدن به زندگی شاد است. (Jack Canfield)

کتاب بخواهید تا به شما داده شود برای چه کسانی مناسب است؟
همه کسانی که دوست دارند در مسیر خودسازی و زندگی مثبت حرکت کرده و افکار و حالات درونی خود را دگرگون کنند، مخاطبان این کتاب هستند.

با نویسندگان کتاب بخواهید تا به شما داده شود بیشتر آشنا شویم
دو تن از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز که در زمینه نگارش کتاب های خودسازی و قانون جذب مهارت بالایی دارند، جری هیکس و استر هیکس نام دارند. آن ها در آثار خود، تعالیم و آموزه های آبراهام یا ابراهیم را بیان می کنند و به گفته آن ها، ابراهیم یک راهنمای معنوی درونی است که پس از 9 ماه مراقبه با او ارتباط برقرارکرده اند.

جری و استر هیکس در تلاشند که ارتباط معنوی انسان را با روح و درون خود دوباره برقرار کنند و از این مسیر او را به سلامت، رضایت درونی و خشنودی و خواسته های قلبی اش برسانند. از این دو نویسنده می توانید کتاب های دیگری همچون «پول و قانون جاذبه (شماره یک در لیست پرفروش ترین های نیویورک تایمز)»، «قدرت شگفت انگیز قصد عمدی» و «قانون جاذبه» را بخوانید.

هنرستان کمال دانش در رشته کامپیوتر و رشته حسابداری با بهترین کادر تدریس هر ساله رتبه قابل قبولی در کنکور را دارد.

در بخشی از کتاب بخواهید تا به شما داده شود می خوانیم
هرچه چیزهای بیشتری برای شکرگزاری پیدا کنید، احساس بهتری پیدا می کنید و هرچه احساستان بهتر شود، دوست دارید بیشتر آن را انجام دهید و هرچه بیشتر آن را انجام دهید، احساس بهتری را تجربه خواهید کرد و وقتی بیشتر و بیشتر آن را انجام دهید، احساستان عالی می شود. قانون جذب با حرکت پرقدرت این افکار و احساسات مثبت، به شما کمک می کند که با کمترین زمان و با حداقل تلاش، ندای درونی تان را که همسو با خود واقعی تان است، پیدا کنید.

در احساس این وضعیت ارتعاشی شگفت انگیز، یعنی جایی که هیچ مقاومتی وجود ندارد، شما در حالت دریافت فوق العاده ای خواهید بود؛ در این حالت، در وضعیت ارتعاشی قرار می گیرید که هر آنچه بخواهید به راحتی به سمت شما جریان می یابد و آن را در زندگی خود تجربه می کنید. هرچه حس بهتری برای دریافت داشته باشید، بیشتر دریافت خواهید کرد.

اگر هنگام شروع این بازی، ارتعاش تان به اندازۀ کافی به این ارتعاشات بزرگتر نزدیک باشد، و به راحتی و به سرعت خودتان را در حال صعود به حس های بهتر ببینید، پس در این صورت تا زمانی که وقت دارید و تا زمانی که حس خوبی به شما می دهد، به بازی شکرگزاری ادامه دهید و غرق در شکرگزاری چیزهای اطرافتان شوید.

اگر این بازی را انجام دادید ولی متوجه شدید که احساس خوبی به شما نمی دهد، اگر با تمرکز بر روی فکرهای خوشایند، یکی پس از دیگری، باز هم تأثیری در خود نمی بینید، اگر این دستورالعمل به هر نحوی شما را آزار می دهد، پس بهتر است به این کار ادامه ندهید و دستورالعمل بعدی را انتخاب کنید.

حتی اگر چیزی در مورد قانون جذب نمی دانید یا حتی اگر از ارتباطتان با منبع انرژی خود سر در نمی آورید، تکرار این دستورالعمل باعث می شود بدون اینکه بدانید، هنر پذیرش را تمرین کنید و همه چیزهایی که آرزوی داشتنشان را داشتید، به صورت واقعی در زندگی خود تجربه کنید. شما وقتی در حالت شکرگزاری هستید، هیچ مقاومتی در ارتعاش تان وجود ندارد. مقاومت، تنها باعث می شود که از رسیدن به خواسته هایتان دور بمانید.

منبع: کتابراه

           کمال‌گرایی در میان جوانان به شدت افزایش یافته است، اما کارشناسان می‌گویند روش‌هایی برای اجتناب از آن وجود دارد.
           اما چگونه؟​ اندکی دقت در تمام هنرهای ایرانی نشان دهنده این موضوع است که هنر درمانی تنها به چند رشته هنری محدود نمی شود و شاید بسیاری از هنرها امکان درمان بیماری های روحی و روانی را برای بیماران فراهم کنند.
           والدین نباید در تربیت کودک خود نگران حرف مردم باشند. قربانی کردن فرزندتان بخاطر دیگران، شخصیت و آینده کودک شما را تخریب می کند. برای داشتن کودکی مستقل و قدرتمند در آینده باید از همین امروز دست به کار شوید زیرا نحوه برخورد والدین با کودکان ارتباط مستقیمی با تربیت آنان دارد.
           داشتن شجاعت برای هر فردی مهم و حائز اهمیت است و اغلب والدین علاقه مند هستند که کودکی شجاع و جسور داشته باشند، روش های مناسبی برای تربیت کودک شجاع وجود دارد.
           ما آدما خیلی وقتا به این فکر می‌کنیم که چه کاری انجام بدیم تا حال آدم‌های دیگه رو بهتر کنیم و اثرات مثبت کار نیکمون رو توی زندگی خودمون هم احساس کنیم.