هنرستان فنی و حرفه ای کمال دانش

info@kamaledanesh.ir

0098-21-77208610

شما اینجا هستید: خانه » اخبار » تیبو موریس »
۱۴۰۱ پنج شنبه ۲۲ دي

تیبو موریس (Thibaut Meurisse) متولد کشور فرانسه است، اما مدت زیادی است که این کشور را ترک کرده و در ژاپن به سر می برد. این نویسنده ی توانا پس از آنکه در دانشگاه فرانسه با زبان ژاپنی آشنا شد، تصمیم گرفت رؤیاهایش را دنبال کند. بنابراین، به ژاپن سفر کرد و به عنوان هماهنگ کننده ی روابط بین الملل در دولت این کشور مشغول به کار شد.

تیبو موریس درباره ی این سفر غیرمتداول می گوید که هرگز چنین تصوری از زندگی خود نداشته و همین غیرقابل پیش بینی بودن زندگی و آینده است که برایش جذابیت دارد.

قابل توجه اولیای هنرجویان هنرستان رشته کامپیوتر و هنرجویان هنرستان رشته حسابداری با معرفی (تیبو موریس) با شما هستیم.

بهترین کتاب های تیبو موریس

از این نویسنده تاکنون آثار زیادی در زمینه ی موفقیت و خودسازی منتشر شده است که ما در اینجا به بهترین کتاب های تیبو موریس اشاره می کنیم:

کتاب سم زدایی دوپامین (Dopamine Detox): در این کتاب، نویسنده به خواننده می آموزد که چطور در میان هرج و مرج های زندگی همچنان متمرکز باقی بماند و بتواند بهترین خود را ارائه دهد. با استفاده از روش های تیبو موریس، تمرکز افراد تا حد زیادی افزایش می یابد و در هنگام انجام فعالیت های مهم درگیر افکار پریشان نخواهند شد.

کتاب تسلط بر احساسات (Master Your Emotions): پیچیدگی احساسات به قدری زیاد است که باعث می شود نتوانیم به درستی آن ها را بشناسیم. در این کتاب، به طور دقیق، هر یک از احساسات درونی مان را خواهیم شناخت و درمی یابیم که تک تک آن ها چه نقشی در زندگی ما ایفا می کنند. شناخت احساسات باعث می شود بتوانیم در لحظه، آن ها را کنترل کرده و آشفتگی های درونی را خنثی کنیم.

کتاب های تیبو موریس به زبان انگلیسی نوشته شده و تاکنون به بیش از 10 زبان از جمله فارسی ترجمه شده اند. همچنین بالغ بر 200 میلیون نسخه از آن ها به فروش رفته است. شما می توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن کتابراه نسخه های الکترونیکی و همچنین صوتی آثار تیبو موریس را تهیه کنید و با مطالعه ی آن ها، در جهت پیشرفت شخصی و رسیدن به اهداف خود گام بردارید.

هنرستان کمال دانش در رشته کامپیوتر و رشته حسابداری با بهترین کادر تدریس هر ساله رتبه قابل قبولی در کنکور را دارد.

سبک نگارش و دیدگاه های تیبو موریس
تیبو موریس سال ها به مطالعه پرداخت و در سفرهایی که داشت تجربه های زیادی کسب کرد. اما در میان همه ی آنچه دیده بود و خوانده بود، هیچ چیز به اندازه ی قدرت مغز او را مجذوب خود نکرد. مغز انسان به قدری توانایی دارد که موریس تصمیم گرفت اندکی از این توانایی ها را با زبانی ساده برای مردم بازگو کند تا هر کس بتواند زندگی خارق العاده ی خود را به کمک قدرت ذهنش بسازد و به هنر توسعه ی شخصی تسلط پیدا کند.

منبع: کتابراه

           اما چگونه؟​ اندکی دقت در تمام هنرهای ایرانی نشان دهنده این موضوع است که هنر درمانی تنها به چند رشته هنری محدود نمی شود و شاید بسیاری از هنرها امکان درمان بیماری های روحی و روانی را برای بیماران فراهم کنند.
           والدین نباید در تربیت کودک خود نگران حرف مردم باشند. قربانی کردن فرزندتان بخاطر دیگران، شخصیت و آینده کودک شما را تخریب می کند. برای داشتن کودکی مستقل و قدرتمند در آینده باید از همین امروز دست به کار شوید زیرا نحوه برخورد والدین با کودکان ارتباط مستقیمی با تربیت آنان دارد.
           داشتن شجاعت برای هر فردی مهم و حائز اهمیت است و اغلب والدین علاقه مند هستند که کودکی شجاع و جسور داشته باشند، روش های مناسبی برای تربیت کودک شجاع وجود دارد.
           ما آدما خیلی وقتا به این فکر می‌کنیم که چه کاری انجام بدیم تا حال آدم‌های دیگه رو بهتر کنیم و اثرات مثبت کار نیکمون رو توی زندگی خودمون هم احساس کنیم.
           وودی آلن یکی از بهترین نویسندگان و کارگردانان آثار طنز در زمانه معاصر است. او با فیلم ها و نمایشنامه های خود برنده جوایز معتبر مختلفی چون جایزه او. هنری و اسکار شده است. از بهترین کتاب های وودی آلن می توان به عناوینی چون «حباب معلق» و «مرگ در می‌زند» اشاره کرد.